نگاه نزدیک به شاسی‌بلند پرچمدار رنج‌روور


به منشا «رادان موتور​»،ظاهرا شایعه عرضه لندروور دیفندر با یک پیشرانه هشت‌سیلندر درحال تحقق است. به‌تازگی تصاویری جاسوسی توسط «اتوکار» منتشر شده که نشان‌دهنده تست یک نسخه هشت سیلندر دیفندر در مرکز تست و توسعه این کمپانی بریتانیایی است. این خودرو درنگاه اول کاملا مشابه یک دیفندر ۱۱۰ استاندارد است. اما چیزی که باعث تمایز این نسخه شکارشده دیفندر با نمونه استاندارد می‌شود، استیکر «پروتوتایپ» نصب‌شده در گوشه کاپوت و چهار خروجی اگزوز نصب‌شده در پروفیل عقب است. این خروجی‌های اگزوز دایره‌ای‌شکل با طراحی سپر و دیفیوزر این خودرو چندان هماهنگ نیستند. بدین‌ترتیب ممکن است طراحی آن‌ها هنوز کامل نشده باشد یا اینکه لندروور قصد نصب سپری نو روی نسخه تولیدی دیفندر هشت‌سیلندر را دارد. با استناد به‌خبرهای منتشرشده، این احتمال بسیار توانا است که یک پیشرانه ۴۹۹۹ سی‌سی در زیر کاپوت این دیفندر درحال تست نصب شده باشد. این پیشرانه هشت‌سیلندر ۵ لیتری، پیشرانه‌ای است که پیش‌تر روی رنج‌روور، رنج‌روور اسپرت و رنج‌روور ولار نیز نصب شده بود.